|
1/2/2022 0 Opmerkingen We mogen weer!LET OP:
Blijf bij Corona-gerelateerde klachten thuis!! Wij vragen om uw QR-code, dus breng die mee! Ook dient u een mondkapje te dragen als u loopt. Op uw zitplaats mag die af. En houd u aan de 1,5 mtr. afstandsregel! Tijdens activiteiten mag u altijd binnenlopen voor een kop koffie/thee (of iets anders), een kletspraatje, een spelletje (mee)doen (kaarten (zelf teams maken), rummikub, sjoelen of ???). Speciaal daarvoor hebben we het aantal koffie-inloopmomenten uitgebreid. KOERSBAL Op verzoek verzorgen we op 17 februari a.s. een demonstratie Koersbal. U kunt komen kijken en u laten informeren. Vanaf 24 februari gaan we hiermee van start op de donderdagmiddagen. NIEUW: Puzzel-uitleen We hebben nu, behalve boeken-uitleen, ook PUZZEL-uitleen. Kom eens kijken. Heeft u puzzels over: wij zijn er blij mee. Wel nog net (in doos) én compleet! ZONDAG 13 FEBRUARI A.S. IS ER WEER BINGO. Er zijn leuke prijzen te winnen, maar vooral is ’t supergezellig.
0 Opmerkingen
Naar aanleiding van de aangescherpte Corona-maatregelen geldt bij onze activiteiten het volgende:
FIJNE FEESTDAGEN! 16/11/2021 0 Opmerkingen CORONA-UPDATEBij alle activiteiten vragen wij om uw QR-code, dus breng die mee!
We houden ons aan de op 12-11-’21 aangekondigde Corona-maatregelen. D.w.z. dat BTW 55-Plus vanaf 20.00 u gesloten zal zijn. De biljarters kunnen voorlopig terecht op beschikbare middagen van 14.00 – 17.00 u. Dit geldt tot 4 december, of zolang als de maatregelen verlengd worden. Wow, wat een gezellige drukte was het vrijdag 5 november. Onder het genot van een hapje en een drankje werd allereerst door mevr. Corrina Pistorius van Alwel de officiële openingshandeling gedaan: het onthullen van ons logo. Veel genodigden waren daar getuige van. Vanaf 15.30 u waren ook andere belangstellenden welkom, en daar is volop gebruik van gemaakt. Bekende en nieuwe gezichten, er moesten zelfs stoelen bijgehaald worden!! We hopen nog erg lang van de gerestylede ruimte plezier te hebben. Dank aan alle vrijwilligers en sponsors, die ons zo fantastisch hebben geholpen. Méér foto's kunt u zien in ons fotoalbum, elders op deze site.
17/9/2021 0 Opmerkingen Save the DateNa een periode van verbouwen en sjouwen is het eindelijk zo ver:
de feestelijke opening van BTW 55-Plus. Graag nodigen we u uit om dit met ons te vieren onder genot van een hapje en een drankje, op vrijdag 5 november a.s., vanaf 15.30 uur. 29/7/2021 0 Opmerkingen July 29th, 2021 Met ingang van 1 september 2021 kunt u op woensdag bij ons ook gymlessen (Bewegen voor Senioren) volgen, gegeven door een gediplomeerde docente. De zaal gaat open om 10.00 u, de les begint om 10.15 u en duurt plm. 30 min. Per keer betaalt u € 4,00, incl. 1x koffie/thee. Wat houdt het in? Op leuke muziek uit “onze” tijd gezellig bewegen: • spierversterkende oefeningen voor behoud van kracht • oefeningen voor lenigheid/soepelheid • balansoefeningen • verbeteren van conditie • met gebruik van sportmaterialen OOK VANUIT DE STOEL! 7/7/2021 0 Opmerkingen De eerste lunch!De eerste lunch na de Corona-crisis, en meteen een "volle bak". Wat hebben we genoten.
Kok Jan van Baal heeft een heerlijke maaltijd bereid: een soepje vooraf, diverse soorten brood, een kroketje, salade en een heerlijk dessert van meloen met chocolademousse en slagroom. En dat er gesmikkeld werd, getuige deze foto's: Na maanden geen activiteiten (Corona, hè) mag de horeca op de terrassen weer mensen ontvangen. De weersvoorspellingen beloofden voor vandaag 25 gr., dus besloten we te starten met de koffie-inloop op zondag, van 12.00 tot 14.00 u.
Wat hebben we er zin in, en gelukkig weten de bewoners ons nog te vinden. Maar ja, we wonen in Nederland, en daar is niets veranderlijker dan het weer. We hebben ons net geïnstalleerd op het terras, of donkere wolken pakken zich samen en al snel vallen de eerste druppels. Maar oudjes zijn heus niet van suiker, en gewapend met paraplu's en een paar parasols, houden ze stug stand. 't Was gezellig als van ouds, totdat de buien echt te gortig werden. Maar dit smaakte zeker naar meer. We staan te popelen om weer te mogen beginnen. Helaas... 't kan nog steeds niet van wege de Corona-maatregelen. Maar we zijn wél druk met de voorbereidingen voor zodra 't weer kan.
Heeft u al een kijkje genomen bij de herinrichting? Ook schrijven we protocollen, zoeken fondsen om de verbouwing te bekostigen, bereiden de "heropening" voor, etc. etc. 22/2/2021 0 Opmerkingen Exit SurplusEindelijk, Surplus is vertrokken en St. Valpoort heeft de ruimte BTW 55-Plus nu in eigen beheer. We hebben een huurovereenkomst met Alwel.
't Eerste wat we nu aan het doen zijn, is de ruimte aanpassen aan onze wensen, en Corona-proof maken. En zodra de Corona-beperkingen opgeheven worden en we weer van start mogen, dan weet u niet wat u ziet. Alle lof voor Ad van Gils, die de verbouwing met gevaar voor eigen leven leidt! |
AuteurArchieven
April 2026
Categorieën |









